Zwroty i reklamacje

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji
    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

        Kliknij aby pobrać ->  formularz reklamacyjny

 

  1. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  2. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    MUSIA
    ul. Piastowska 13/29
    26-600 Radom

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy, wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami : 

MUSIA
ul. Piastowska 13/29
26-600 Radom

lub

na skrzynkę email - musia@musia.pl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Kliknij aby pobrać ->  odstąpienie od umowy

(w myśl przepisów oświadczenie nie jest wymagalne)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Shoper Paczkomaty) już od 399,00 zł.
Waluty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl