Zwroty i reklamacje

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji
    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

        Kliknij aby pobrać ->  formularz reklamacyjny

 

  1. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  2. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Musia Barbara Dziekańska
    ul. Piastowska 13/29
    26-600 Radom

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy, wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami : 

Musia Barbara Dziekańska
ul. Piastowska 13/29
26-600 Radom

lub

na skrzynkę email - musia@musia.pl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Kliknij aby pobrać ->  odstąpienie od umowy

(w myśl przepisów oświadczenie nie jest wymagalne)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl