
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Kliknij aby pobrać -> formularz reklamacyjny
- Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. - Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Musia Barbara Dziekańska
ul. Piastowska 13/29
26-600 Radom
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy, wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami :
Musia Barbara Dziekańska
ul. Piastowska 13/29
26-600 Radom
lub
na skrzynkę email - musia@musia.pl
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Kliknij aby pobrać -> odstąpienie od umowy
(w myśl przepisów oświadczenie nie jest wymagalne)



Darmowa dostawa (Shoper Paczkomaty) już od 450,00 zł.
